Komerční pojišťovna se v 1. čtvrtletí stala druhou nejvýznamnější pojišťovnou na trhu životního pojištění
Tisková zpráva
17. 5. 2010
12:00
V Praze, 17. května 2010 - Pokračující růst zájmu o produkty Komerční pojišťovny je zřejmý i v roce 2010. Ke konci prvního čtvrtletí 2010 předepsala pojistné na životní pojištění ve výši 2,73 miliardy korun. Stala se tak druhou nejvýznamnější pojišťovnou na českém trhu životního pojištění s podílem 16,5 %.
V roce 2009 Komerční pojišťovna navýšila předepsané pojistné na životní pojištění o více než 168 % na 4,56 miliardy korun.Tohoto významného růstu dosáhla Komerční pojišťovna především díky značnému zájmu o produkty s jednorázově placeným pojistným.
„Komerční pojišťovna dokázala flexibilně reagovat na rychlé změny v potřebách a preferencích klientů. Růst zájmu o bezpečné produkty s garantovaným výnosem tak obrátila ve významný nárůst tržního podílu v daném segmentu,“ uvedl Stéphane Corbet, člen představenstva Komerční pojišťovny.
Pojistné produkty s garantovaným zhodnocením jsou v době nestability finančních trhů pro české spotřebitele velmi atraktivní. Klíčové produkty Komerční pojišťovny s garantovaným výnosem – Vital Invest a Vital Premium – zajistily klientům v loňském roce výnosy 3,5 % p.a. a 3,6 % p.a. Garantované zhodnocení ve výši až 3,3 % p.a. nabízí Komerční pojišťovna klientům i pro rok 2010.
Růst zájmu o pojistné produkty Komerční pojišťovny v posledních letech je praktickým důkazem úspěšné implementace modelu bankopojištění. Prodej pojistných produktů bankou přináší klientům celou řadu výhod - pojistné produkty často vhodně doplňují klasické bankovní služby, klient získá na jednom místě komplexní finanční a poradenský servis. Takto poskytované pojistné produkty navíc nejsou zatížené vyššími náklady na vyplácené provize pojišťovacímu makléři či zprostředkovateli.
Růst zájmu o pojistné produkty Komerční pojišťovny v posledních letech je praktickým důkazem úspěšné implementace modelu bankopojištění. Prodej pojistných produktů bankou přináší klientům celou řadu výhod - pojistné produkty často vhodně doplňují klasické bankovní služby, klient získá na jednom místě komplexní finanční a poradenský servis. Takto poskytované pojistné produkty navíc nejsou zatížené vyššími náklady na vyplácené provize pojišťovacímu makléři či zprostředkovateli.
„Model bankopojištění má v České republice významný růstový potenciál. V řadě zemí západní Evropy je bankami distribuována více než polovina produkce životního pojištění. V České republice tvoří tržní podíl tří hlavních pojišťoven, praktikujících tento model, 37 %.“ doplnil Stéphane Corbet.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, které mohou obsahovat osobní údaje. Tyto údaje ukládáme na základě Vašich preferencí, které můžete nastavit zde. Více informací o způsobu zpracování souborů cookies naleznete v Podmínkách používání cookies.