Změny v majetkovém pojištění od KB Pojišťovny přinášejí klientům více benefitů u nových smluv
19. 12. 2024
9:00
KB Pojišťovna rozšiřuje pomoc klientům, kteří kvůli pojistné události nebudou moci bez celkové rekonstrukce obývat svůj dům nebo byt. V takovém případě jim bude po dobu až jednoho roku každý měsíc přispívat až 10 tisíc korun na náhradní ubytování. „Chceme klientům pomoci ve chvíli, kdy například kvůli požáru nebo povodni potřebují opravit nosné stěny, stropy, krovy či střešní krytinu a potřebují se po dobu těchto prací někde ubytovat,“ říká produktový manažer KB Pojišťovny Martin Svoboda a doplňuje: „Týká se to i případů, kdy je z důvodu pojistné události nefunkční vytápění v topné sezóně nebo když dojde ke kontaminaci obytných prostor ohrožující zdraví třeba zakouřením po požáru, odpadní vodou při vystoupání z kanalizace a podobně.“ Příspěvek na ubytování bude KB Pojišťovna poskytovat po nezbytně nutnou dobu, po kterou budou rekonstrukční práce na nemovitosti probíhat, nejdéle však jeden rok.
Pojištění domácnosti nově pokryje i pojištění jízdních kol na cestách
Automatickou součástí pojištění domácnosti je nyní také pojištění jízdních kol na cestách po Evropě. Pokud tedy klient například na dovolené přijde o své kolo či koloběžku kvůli živelní události, vandalismu nebo odcizení, bude tato škoda kryta z pojištění domácnosti částkou až 25 tisíc korun na jednu pojistnou událost. Takto lze uplatnit maximálně tři pojistné události za rok.
Opravy/servis domácích spotřebičů až na 5 let
U nově sjednaných smluv jsou součástí asistenčních služeb opravy domácích spotřebičů zakoupených jako nové v České republice, které už nejsou v záruce a zároveň jsou mladší než 5 let. Benefit se vztahuje na mechanické poruchy spotřebičů, jako jsou lednice, sporáky, varné desky, klimatizace, pračky nebo myčky nádobí. Pojišťovna pokryje veškeré náklady na příjezd a odjezd opraváře. Do limitu 7 000 Kč pak také uhradí jeho práci včetně použitého materiálu a náhradních dílů. Takto lze uplatnit až tři poruchy za rok.
Nová zóna „Moje pojistné události“ na webu KB Pojišťovny
V listopadu spustila KB Pojišťovna na svých webových stránkách novou funkcionalitu, která klientům usnadní přístup k informacím o průběhu řešení jejich pojistné události. „Hned po jejím nahlášení od nás klient obdrží emailem potvrzení s odkazem do zóny Moje pojistné události, kde bude moci sledovat celý průběh vyřizování. Budou tam veškeré dokumenty i fotografie, které nám poskytl, a zároveň poznámky pojišťovny o tom, co je ještě potřeba dodat a podobně. Výrazně se tím zkrátí kompletace všech podkladů i samotné vyřízení pojistné události,“ dodává produktový manažer KB Pojišťovny Martin Svoboda.
| KB Pojišťovna je obchodní značka, kterou Komerční pojišťovna, a.s., (poskytovatel produktu) používá k marketingové komunikaci. |