800 10 66 10
8:00–17:00 | Po–Pá

Životní pojištění lze nově sjednat i z domova

7. 12. 2020
12:00

Rizikové životní pojištění MojeJistota si naši klienti mohou nyní nově sjednat i bez návštěvy pobočky Komerční banky. Vše totiž vyřídí po telefonu. Vycházíme tak vstříc našim klientům a přizpůsobujeme se aktuální situaci, kdy se každý z nás snaží omezit kontakty na minimum.

Klienti tak mohou ušetřit až dvě návštěvy pobočky. Stává se totiž, že si z první návštěvy na pobočce klienti odnesou základní informace a kalkulace k variantám pojištění, a to si pak v klidu rozmyslí doma. Na podpis smlouvy pak bylo zapotřebí zastavit se za bankovním poradcem. To vše je teď jednodušší a bankovní poradci provedou klienty procesem i na dálku.

Věříme, že klientům tato změna udělá radost a ušetří nějaké ty starosti :).

Tyto webové stránky používají soubory cookies, které mohou obsahovat osobní údaje. Tyto údaje ukládáme na základě Vašich preferencí, které můžete nastavit zde. Více informací o způsobu zpracování souborů cookies naleznete v Podmínkách používání cookies.
Upravit nastavení