Jedinečné funkce na novém webu KB Pojišťovny
10. 1. 2022
17:29
Před několika dny jsme spustili nové webové stránky. Jejich pýchou jsou dvě hlavní nové funkce: online rezervace schůzek na pobočkách Komerční banky a především online hlášení pojistných událostí u všech našich produktů.
Nové on-line hlášení škod je:
Věříme, že vám naše nové webové stránky zjednoduší komunikaci s námi a vždy na něm rychle naleznete to, co právě potřebujete.
1. Všechny škody u všech produktů nyní nahlásíte on-line
Spolu s novým webem se nám podařilo vyvinout unikátní aplikaci pro hlášení škod. Doposud museli klienti pojistky hlásit pomocí papírových dokumentů a telefonu. Nyní jsme vše vytvořili se snahou proces maximálně zjednodušit.Nové on-line hlášení škod je:
- bez kompromisů – cokoli si u nás sjednáte, v případě události nahlásíte online.
- bez bariér – pojišťovny jako hlavní identifikaci obvykle používají číslo smlouvy. U nás vám k nahlášení postačí jen osobní údaje.
- jednoduchost – aplikace vám umožní nahlásit škodu třeba z domova bez nutnosti návštěvy pobočky.
2. On-line sjednání schůzky
U každého produktu je dnes možné si pomocí rychlého tlačítka rovnou domluvit schůzku na nejbližší pobočce banky a konzultovat tak vaše dotazy s bankovním poradcem nebo pojišťovacím specialistou. Kontaktní tlačítka jsou propojená se všemi pobočkami KB a Kontaktním centrem KB.Věříme, že vám naše nové webové stránky zjednoduší komunikaci s námi a vždy na něm rychle naleznete to, co právě potřebujete.
On-line hlášení pojistných událostí
On-line sjednání schůzky
Tyto webové stránky používají soubory cookies, které mohou obsahovat osobní údaje. Tyto údaje ukládáme na základě Vašich preferencí, které můžete nastavit zde. Více informací o způsobu zpracování souborů cookies naleznete v Podmínkách používání cookies.