A KARTA / LADY KARTA – finanční ztráta
Důležité informace před vyplněním formuláře.
Informace pro vás
K hlášení nové události si prosím připravte tyto podklady:
- Identifikační / osobní údaje pojištěné osoby
- Bankovní spojení oprávněné osoby
Pojištění zakoupeného zboží
- Doklad umožňující identifikaci zakoupeného zboží, jeho hodnotu a datum zakoupení (např. faktura nebo účet)
- Doklad o způsobu zaplacení zakoupeného zboží (např. výpis z účtu nebo karty)
- Zprávu Policie nebo jiné doklady prokazující vznik škody
- Rozpočet nákladů za opravu v případě, že jsou vyšší než kupní cena zakoupeného zboží
Pojištění prodloužené záruky
- Doklad umožňující identifikaci zakoupeného zboží, jeho hodnotu a datum zakoupení (např. faktura nebo účet)
- Doklad o záruce poskytnuté výrobcem nebo distributorem (záruční list)
- Podrobnou fakturu opravy provedené profesionálním opravcem, která musí obsahovat (jméno a adresu zákazníka, včetně podpisu; datum závady; druh a výrobní číslo a typ přístroje; příčinu zákazníkovy reklamace a závadu zjištěnou technikem; druh provedené práce; vyčíslený podrobný popis použitého materiálu, nákladů za provedenou práci a za dopravu; jméno technika, který opravu provedl)
- V případě, že jsou náklady na opravu vyšší než kupní cena zakoupeného zboží, doložte rozpočet těchto nákladů
Pojištění nákupu zboží na internetu
- Doklad umožňující identifikaci zakoupeného zboží, jeho hodnotu a datum zakoupení (např. faktura nebo účet)
- Dodací list přepravce
- Účtenku potvrzující výši nákladů na odeslání zboží zpět prodejci
- Výpis z karty nebo stvrzenku platby potvrzující úhradu prostřednictvím karty
- Kopii potvrzení o objednávce nebo e-mailu potvrzujícího přijetí objednávky ze strany prodejce
- E-mail nebo jiný dokument potvrzující reklamaci špatně zaslaného zboží
Pojištění nejnižší ceny
- Doklad umožňující identifikaci zakoupeného zboží, jeho hodnotu a datum zakoupení (např. faktura nebo účet)
- Doklad o způsobu zaplacení zakoupeného zboží (např. výpis z účtu nebo karty)
- Doklad prokazující existenci nižší ceny identického zboží
Pojištění storna vstupenky
- Doklad o pracovní neschopnosti nebo hospitalizaci v důsledku závažného onemocnění (Váš nebo osoby blízké)
- Výpis z karty prokazující zakoupení vstupenky kartou
- Originál neuplatněné vstupenky
Pojištění kabelky (platné pro Lady kartu)
- Policie (seznam odcizených věcí)
- Doklady prokazující zakoupení nové věci, které nahrazují věci odcizené při škodní události
- Výpis z karty prokazující zakoupení nových věcí kartou
V případě potřeby nás kdykoli kontaktujte na bezplatné informační lince kontaktního centra
(+420) 800 10 66 10 nebo na e-mailu servis@komercpoj.cz
Přiložením dokladů k oznamované události urychlíte likvidační řízení.
Online formulář
Dodatečné informace k on-line formuláři
Formuláře ke stažení
Tyto webové stránky používají soubory cookies, které mohou obsahovat osobní údaje. Tyto údaje ukládáme na základě Vašich preferencí, které můžete nastavit zde. Více informací o způsobu zpracování souborů cookies naleznete v Podmínkách používání cookies.