Zpoždění zavazadel, zpoždění nebo zrušení letu
Informace pro vás
K hlášení nové události si prosím připravte tyto podklady:
- Identifikační / osobní údaje pojištěné osoby
- Doklady prokazující náklady za stravu, úschovu zavazadel nebo ubytování
- Potvrzení dopravce o délce a příčině zpoždění
- Kopie letenky
- Doklad o tom, zda byla či nebyla poskytnuta nějaká kompenzace nákladů dopravcem / přepravcem
- Visačky (kupóny) zpožděných zavazadel
- Účtenky za zavazadla
- Další dokumenty vztahující se k oznamované události (policejní protokol, zdravotní dokumentace, apod.)
- Bankovní spojení oprávněné osoby
Individuální cestovní pojištění / Cestovní pojištění MojeCestování:
V případě potřeby nás kontaktujte na informační lince
(+420) 272 10 10 11 nebo na e-mailu kptravel@axa-assistance.cz
Prémiové karty (Visa Platinum, kreditní karta World Elite):
V případě potřeby nás kontaktujte na informační lince
(+420) 272 10 10 33 nebo na e-mailu kptravel@axa-assistance.cz
Embosované karty / Zlaté karty / Korporátní karty / Zlaté korporátní karty / CP Easy k platebním kartám/ Moje cestovní pojištění:
V případě potřeby nás kontaktujte na informační lince
(+420) 272 10 10 30 nebo na e-mailu kptravel@axa-assistance.cz
Karty Infinite:
V případě potřeby nás kontaktujte na informační lince
(+420) 272 10 10 12 nebo na e-mailu kptravel@axa-assistance.czy
Extra služba Cestování:
V případě potřeby nás kontaktujte na informační lince
(+420) 272 10 10 30 nebo na e-mailu kptravel@axa-assistance.cz
Přiložením dokladů k oznamované události urychlíte likvidační řízení.