Storno cesty, zrušení cesty v zahraničí, zmeškání odjezdu
Informace pro vás
K hlášení nové události si prosím připravte tyto podklady:
- Identifikační / osobní údaje pojištěné osoby
- Kopii cestovní smlouvy
- Doklad o zaplacení zájezdu
- Doklad o stornování zájezdu
- Doklad o uhrazení stornopoplatků
- Doklad o odstoupení od smlouvy od zájezdu (lékařská zpráva)
- Doklad o zakoupení cesty v zahraničí
- Doklad o rezervaci cesty v zahraničí
- Lékařské zprávy, propouštěcí zpráva z nemocnice ap.
- Potvrzení od dopravce o nerefundování nákladů na letenku, zájezdu, jízdenky apod.
- Doklady prokazující náklady za náhradní dopravu či ubytování
- Doklad prokazující důvod zmeškání odjezdu
- Další dokumenty vztahující se k oznamované události (policejní protokol, zdravotní dokumentace, apod.)
- Bankovní spojení oprávněné osoby
Individuální cestovní pojištění / Cestovní pojištění MojeCestování:
V případě potřeby nás kontaktujte na informační lince
(+420) 272 10 10 11 nebo na e-mailu kptravel@axa-assistance.cz
Prémiové karty (Visa Platinum, kreditní karta World Elite):
V případě potřeby nás kontaktujte na informační lince
(+420) 272 10 10 33 nebo na e-mailu kptravel@axa-assistance.cz
Embosované karty / Zlaté karty / Korporátní karty / Zlaté korporátní karty / CP Easy k platebním kartám/ Moje cestovní pojištění:
V případě potřeby nás kontaktujte na informační lince
(+420) 272 10 10 30 nebo na e-mailu kptravel@axa-assistance.cz
Karty Infinite:
V případě potřeby nás kontaktujte na informační lince
(+420) 272 10 10 12 nebo na e-mailu kptravel@axa-assistance.cz
Extra služba Cestování:
V případě potřeby nás kontaktujte na informační lince
(+420) 272 10 10 30 nebo na e-mailu kptravel@axa-assistance.cz
Přiložením dokladů k oznamované události urychlíte likvidační řízení.